2013年7月28日 星期日

Do not look back, looking forward

點解我寫Blog?
記得第一次寫Blog是在2008,當時是希望籍住寫Blog 練好中文, 速成`打字, 背熟了速成的部首,又打得好慢, 人從那時開始寫Blog.


翻看以前自己的Blog,寫滿的都是好多怨氣,毎天都在埋怨, 埋怨老細,鬧上司,覺得自己被唔公平的對待,點解升職果個唔係我, 我做得禁好, 我禁為公司, 我禁買命, 公司高層的SVP,VP, Senior Director, Director鬼婆鬼佬,又唔認做野,只係Talk 擦得,可以用公司錢係香港住紅山半島,住淺水灣……

日日為寫Blog覺得好唔公平,下屬又反骨……
好多怨氣, 日日都唔開心.





2010,終於辭職,之後就再無寫Blog.   
.
時間過得很快轉眼3年了,我不停地尋找, 不停地昐望, 但是;一次又一次的失望.
辭職的時侯果種自信心唔知幾時己經無哂, 點解自己禁唔掂, 禁無用, 由自信心爆掤, 變到無哂自信, 愈來愈自卑自閉, 開始懷疑自己的能力……

打工又話唔開心,搵唔到工,唔開心再加埋擔心, 擔心經濟,打工仔手停就口停.
回想當日自己EQ實在太低,想得太負面了的.點解唔可以正面D,積極D.

負能量真的好可怕, 如果你毎天返工都唔開心, 你做毎一件事, 想毎一件, 決定毎一件都係負面的.
如果比我再有機會再選擇多一次,如果可以時間倒流,我一定唔是會辭職,
我自己時時同自己講:”唔可以look back , looking forward!




我很好鍾意呢行Garment and Textile , Fashion and Clothing, Merchandising
雖然做左禁多年,我傱來無想過要轉行,我會一直堅持仗做出一點成績, 希望可以大器晚成罷!

現在, 我又開始寫返Blog, 打速成都仲係好慢,要繼續好收努力,
Blog是希望可以讓我回顧過去,可以撿討,改正, 並且;可以分享工作,行業的喜與悲,樂與苦, 善與惡 可以多一點鼓勵, 支持.

好欣賞那些堅守工作崗位, 敬業樂業的打工仔.  
好羨慕果D唔使攞一分一亳出黎創業, 就可以坐擁上市公司CEO個位, 係邊位, 你估吓? 睇你估個位,係唔係我遲D要講個位.

,

沒有留言:

張貼留言